mandag, oktober 02, 2006

ny opplevelse

I går, lørdag, hadde jeg lys/lyd-jobb på et kroppsbyggershow/ -konkurranse. Det har jeg ikke gjort før. En annerledes opplevelse. ...hm...ja... Tenk at noen ønsker å bruke så mye tid og andre ressurser på å bygge sin egen kropp så voldsomt hovedsakelig for å kunne vise den fram sånn, og samtidig vite at de musklene bare varer en helt kort tid ved anstrengelse, før de er tomme... Jaja, er sikkert noe jeg ikke klarer å catche her... Imponerende må jeg imidlertid kanskje kunne si at jeg syns det er.


"Smil til dine fiender,og de mister sin kraft..."

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din fasinasjon over bodybuildere, fasinerer oss ikke,- den skremmer. Du synes det er rart at noen bruker så mye tid på en sånn ting.. Vi synes derimot at det er interesangt (og ganske super skummelt) at DU har brukt 2 hele dager på se på disse bildene.... Og snakker massemasse om det... Lykke til videre med din nye hobby- og vi takker for at den ikke blir begått i offentlighet!!!
Vi klapper deg på skulderen og sier takk for en fin tid sammen!!
Anders og Ida

3:04 p.m.  
Blogger Aina Basso said...

Det verste er vel at dei på ein måte ser meir kvinnelege ut med alle formene sine. Sjekk rumpa på han heilt til venste, då!

1:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home